Google+

luni, 3 noiembrie 2014

Mai multe despre cărţile personalizate

Fac deja de ceva vreme aceste cărţi personalizate pentru copii şi pentru o perioadă nu am mai povestit despre ele. Noroc cu Ilinca şi cu cartea ei pe care am citit-o fără oprire timp de vreo trei săptămâni.
Şi m-am gândit ce-ar fi să fac o pagină de Facebook? Şi am făcut - Cărţi personalizate pentru copii şi a adunat 100 de aprecieri în mai puţin de două zile şi m-am bucurat tare mult.

De ce iubesc aceste cărticele? Pentru că de fiecare dată când le-am oferit am văzut în ochii părinţilor care le-au deschis bucurie şi încântare, emoţii şi entuziasm. Este un moment cu totul special cel în care deschizi o carte şi citeşti pe prima pagină numele copilului tău. 


Sunt momente unice şi magice acelea în care citeşti împreună cu puiul tău povestea scrisă special pentru el. Nu mai spun de încântarea, curiozitatea şi entuziasmul cu care copilul urmăreşte desfăşurarea întâmplărilor din poveste: "- Mami, da' Ştefan eu? Şi Rareş prietenul meu? Adevărat?" Da, adevărat!
Iar poveştile sunt în aşa fel scrise, încât fiecare are câte o mică lecţie care se aşează în sufleţelul copilului fără ca părinţii să ţină cine ştie ce prelegere despre bunătate, prietenie, iubire, etc. şi care îi determină să caute să facă fapte bune, să fie blânzi şi empatici.


Apoi, să ai o carte în care copilul tău este eroul este o "armă" sigură împotriva tabletei, a televizorului sau a oricărui alt mod mai puţin sănătos de a petrece timpul de dinainte de culcare. Mai mult, copilaşul începe să caute şi alte poveşti şi mai apoi va dori să înveţe să citească mai repede ca să poată descoperi singur că acolo e scris numele lui şi nu e doar "o poveste inventată de mami".
Pentru copiii timizi poate fi o adevărată infuzie de încredere şi le poate creşte stima de sine.
Dacă mă gândesc mai bine, cred că şi mie mi-ar fi plăcut să am aşa o carte, în care eu să fiu cea mai tare şi să rezolv toate problemele - să fiu eroina şefă! 

Aceste cărţi pot face viaţa mai frumoasă şi celor care au lăsat demult copilăria în urmă. Pe când locuiam la Iaşi, Dna Dr. pediatru mi-a cerut să-i fac o carte pentru fetiţa ei ... de 25 de ani. Mi-a povestit apoi, cu lacrimi în ochi cum această carte a fost pentru ele prilej de împăcare şi de reaşezare a relaţiei lor, pentru că treceau printr-o perioadă dificilă şi cartea a fost, astfel, mai mult decât un dar.
Atunci am decis să recomand şi să ofer cărţile personalizate şi copiilor mari care se bucură chiar şi mai mult decât cei mici. E minunat cum, la 45 de ani, poţi trăi emoţii ca un copilaş încântat la maxim de aventurile prin care treci ca erou într-o poveste.

Cărţile personalizate sunt mai mult decât un simplu dar, sunt un prilej de trăire intensă, de entuziasm, de bucurie. Cu un aşa cadou poţi rămâne în amintirea prietenilor pe viaţă.

Găsiţi aici, pe blog, modelele de cărţi, iar pentru comenzi aveţi link către formularul de comandă pe fiecare pagină.
Formularele de comandă sunt diferite de la o carte la alta, în funcţie de poveste şi de tipurile de personaje - iată un exemplu

Urmează o perioadă încărcată de aniversări - onomastice de Sf. Arhangheli Mihail şi Gavril, Sf. Andrei, Moş Nicolae aşa că dacă sunteţi în pană de idei şi căutaţi un cadou cu emoţii la pachet, vă aştept la comenzi!

Zile cu soare!

PS: Vă aştept şi pe pagina de facebook - Cărţi personalizate pentru copii şi vă invit să daţi share! Poate şi prietenii voştri se vor bucura să descopere cărţile personalizate.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu